Mimpi sebab RINDU

Hello guys ..
Menyepi jer kan aku kebelakangan ni .
Sibuk sedikit lah .

Hari ni ada masa terluang sedikit so aku nak luangkan masa dengan
My only blog kesayangan ni .
Aku nak share pasal mimpi aku malam tadi .Kawan aku ,Oyien ada cakap kalau kita mimpikan someone that mean kita rindukan dia ..

Betul ke ?Bukan lah nak cakap 100% aku believe it but maybe 25% or 50% aku percaya lah kot

Haaa ,berbalik pasal mimpi ..
macam ni mimpi nya . Dalam mimpi tuh aku baru balik dari suatu tempat .

Jalan punya jalan punya jalan ....
Tetiba aku nampak sebuah kereta kat depan rumah parents aku tuhh .. 

That time jugak lah aku ternampak someone yang bernama
"BOY" (bukan nama betul) ..
 Dia datang rumah aku hanya untuk cakap dia dah nak balik melaka jer . Aku blur dan hairan lah jugak , tak pernah-pernah dia nak inform macam tuh bagai kat aku .. aku pun ye kan jer lah dan aku cakap
“balik jer lah ,tak halang pun” ..

 Then aku nampak best friend until jannah aku . Aku terus hiraukan BOY tuh ..and lari pergi kat best friend  aku tuh ..
And then 'pop' ! aku dah terjaga dari mimpi yang indah . Aishh ,, mimpi tergantung ..ending tak ada . hehehe .

Actually ,aku memang rindukan Boy tuh pun .Nak lah jugak jumpa dia even sekejap atau dari jarak yang jauh tapi aku dah janji dengan diri aku .. yang semua tuh tak akan terjadi sebab ... tuh janji aku lah .hehe . (n_n)

K lah ,aku nak sambung study .Dah promise dengan abah .
See you allz next time kay .


p/s buat awak : saya tak kisah kalau awak bukan milik saya secara realitinya, tapi izinkan saya untuk saya menjadi milik awak dalam mimpi saya kay .