Kejutan Hari Lahir ke-17

Dah 5 hari berlalu genap nya tarikh kelahiran aku yang ke-17 ke bumi ALLAH SWT ini ..

Alhamdullillah ..

Tapi ..
hari ini merupakan hari yang agak ..uRMMM ..mcm mne eyk nak cakap ..
mungkin boleh dikategorikan hari yang menyeronokkan dan memenatkan serta kejutan buat diri belated birthday girl nii ..

Group SG aku but without Syamzuraini ada buat surprise ..
Sokay Syam , aku faham kau ada kelas waktu tuh ..
 Nak tahu surprise ape ?
Teruskan bace post aku ni ..hehe .
Aku kena mandi dengan tepung + anggur + sirap .. dan ramuan istimewa nya ialah TELUR ..
WOW ,,bau nya jangan tanya lah kan macam mana !
Dengan ramuan yang ada kat seluruh badan aku ni , memang boleh buat ‘blueberry tart’ tau ..

Perghh ,,diorang dah seronok bagi aku semua benda tuh ..jangan harap lah boleh lepas dari aku kan . memang aku kejar sampai dapat tangkap diorang semua .
Dah dapat tangkap apa lagi , aku bagi jugak lah ramuan yang sama dekat diorang .
It’s fair right ? hehehe .

Aku happy sangat !
Choppp !!!
bukan aku happy sebab dapat mandi tepung okay .
tapi aku happy ada kawan macam diorang . even aku ni kekadang tak lah baik mane dengan diorang ,selalu jugak temper tapi diorang still ada bersama dengan aku walau macam mane pun aku ni .

Thanks to “Beauty Oyien ..”
Thanks to “Joyful Seiyna ..”
Thanks to “Indulgent Tashu ..”
Thanks to my leader “Mama Syam ..”

Thanks , babe SESTA ..
Love you guys ..<3


p/s : SESTA ,,watchout kay ! time birthday korang nanti.. lagi rare aku buat .