SPM dah hampir meyh !

Bak kata abang Muhaimin aku , “It’s normal” .. Apa yang normal nya ni ?
Haa ,,ni lah yang aku nak share dengan you allz ..
Seperti yang sedia maklum (cewahh ayat nak gempak jew) , tahun 2013 ni merupakan tahun peperiksaan yang teramat sangat lah penting . Haa ,,rosak kau bahasa melayu aku ! Kepada adik-adik , don’t try this at your malay language essay ..at your diary sokayy .
Peperiksaan apakah ? SPM .. Sijil Pinangan Masuk !
BUKAN okay !!
Sijil Pelajaran Malaysia lah ...

Pejam celik pejam celik ,,peperiksaan a.k.a exam dah semakin hampir dah . Tipu lah kalau aku cakap aku tak cuak atau stress atau rase give up or rase nak pitam atau apa pun yang seangkatan dengannnya .. normal bukan bagi someone yang akan menghadapi peperiksaan ade perasan yang aku mentionkan tadi tuh ? Mesti lah normal .
Bercakap pasal stress ,sejak dua menjak tiga menjak ni ,, sikap aku sangat menampakkan aku ni stress . Kenapa ?
Sebab aku mudah marah dan bermasam muka sepanjang hari .
Kekadang kesian jugak aku ingatkan balik dekat member-member yang kena marah atau jelingan tajam atau papepun yang menyakitkan hati daripada diri aku ni .
Kesian...kesian ..

For those yang kena marah atau pape pun dari aku ,,aku mintak maaf dari hujung rambut sehingga lah ke hujung kaki okayy . 
Aku nak exam ni so hopely antara aku dengan korang (yang mengenali diri aku) 0-0 je lah kayy ..

 (^_^)V peace yoo

p/s : aku dah mintak maaf so aku dah terlepas dari tanggungjawab tuh ..Now it's your turn sama ada mahu memaafkan ataupun tidak .. tapi seboleh-bolehnye maaf kan lah .. ^_^