Monkey Lover - tak kemane pun .

Mama selalu pesan tak yah nak ada ‘special relationship’ time school ni .
Tapi aku ni degil sangat , tak nak dengar cakap mama .
erkk ,,I mean bukan semua yang mama cakap tuh aku tak dengar tapi sebahagiannya aku tak dengar dan tak ambil pusing dan buat tak endah .
Itu yang aku selalu kecundang dalam percintaan .. aishh ,, malu pulak akuh !

Failure Lover or lagi hebat sikit LOSER LOVER .. (-_-“)

Orang tua-tua selalu pesan ,,kalau nak buat something tu mesti ada restu mak ayah .. Haa ,,kecundang dalam percintaan mase sekolah nii lah salah satu perkara yang tak dapat restu ..
Itu yang tak lama relationship nya ..Tak dapat restu punya pasal lah ..Betul tak ??
Aku memang suka  sangat buat conclusion sendiri ni .
Bercinta masa sekolah ni tak kemana pun lah , ke sekolah jugak . erkk ,, ke sekolah ?! peliks je kan .. pape je lah ..
choii ,,ngate orang .tapi diri sendiri pun bercintan-cintan monyet gak .
Lagi pun kan , no boy no cry ..no boy no control , am i right ???

Hati aku akan tertutup buat sementara  ni ..
no heart vacancy weii !!
perghh ,, macam boleh je kan aku ni ? Insyaallah boleh ,,
as long as ALLAH SWT and my mom still at besides me .
Memang dah tiba masa nya aku lupakan diorang .. Wah ,,’diorang’ ehh ! Nampak tak menunjukkan kepada ramai orang tuh . hahaha .

Aku dah plan , aku akan tukar number phone .. dan for SPM ni , aku akan cuba dapatkan result yang sebaik mungkin then sambung pelajaran aku dalam course nursing or accounting .. nampak macam aku nak melarikan diri dari kluang kan ? MEMANG PUN .. Apa ada lah sangat kat kluang nii . Tak best pun ..haha . Tak ada lah , kidding je .
Tak memasal kunx aku kena blacklist dari menghuni kat kluang ni .hehe .
Actually ,, sayang nak tinggalkan kluang ni tapi sampai bila aku nak kat kluang ni right ?
I must find a new experience kat negeri orang .. belajar berdikari ,, pernah lah jugak berdikari for a short period . hehehehe . Then ,, keluar lah aku dari kepompong berdikari atas dasar TERTENTU ..
 dan Insyaallah ,, apa yang aku rancang menjadi ..

Kita hanya merancang tapi ALLAH SWT yang menentukan apa yang terbaik untuk diri kita kan ??

Kesimpulan yang aku boleh simpulkan dari post yang aku buat ni terutamanya kepada adik-adik , tak payah lah nak bercintan-cintan monyet time sekolah ni . Tak kemana pun .. tak percaya ?? tanya lah makayah korang .. confirm diorang backup aku . Korang belajar pepandai dulu lah okay . (^_^)V


p/s : posting kali khas buat adik-adik gadis yang still berada kat bangku sekolah dan peringatan buat diri aku yang always lupe pesanan mama ..dan please pray for my success in SPM examination this year . I hope that i can get flying colour in my SPM .. (^_^) Ammmiiinnn !!