Sweet 17th Birthday ,,


Yeeeaaahh !!! Aku dah besar ! 


Choii ,,baru 17 tahun kot , nak happy giler nak mati apekehal aku ni kan ? 
Thanks a lot untuk sesiapa yang bagi birthday wishes kat aku . Aku hargai sesangat .

17th Birthday aku tak lah semeriah kau kau and kau orang punya celebration okay .
 Celebration aku bermula dengan wish and ending dengan wish jugak . haha .
Tapi aku dapat hadiah tau even umur dah semakin meningkat . (>,<)
Siapa kah gerangan yang memberikan daku hadiah itu ?
Semestinya kawan kesayangan aku tuh , Nor Ahmarfar’ain Binti Ahmad
Dia memang buat aku terharu teramat sangat-sangat (don’t try this sentence at your essay , at your blog sokay) ..

Present yang dia bagi tuh sepasang telekung . Syahdu beb !
Sebab selama aku ada kawan , tak pernah pulak dapat hadiah sedemikian rupa lah kan .. Member kelas aku yang lain nampak hadiah tuh then nak tahu mereka kata apa ?

Mereka kata ,”Ain ,, nanti birthday kite bagi hadiah macam ni jugak tau .” 

Hampeh betul lah mereka ni , ada ke patut request macam tuh . Ingat kawan aku ni mang caounter request hadiah ke apa ? haha .
Jelas dan nyata yang mereka semua ni cemburu bukan ? haha ..
Opsss ,,tertimbul rase riak pulak ! Istigfar weii ,, istigfar bebanyak !
Banyak sungguh syaitan yang mengelilingi aku ni .hehehe ..
Mama and abah aku tak bagi birthday present pun , mungkin bagi tapi ditangguhkan ..
Maybe nak saingkan celebration birthday adik aku tuh agaknya lah kot .
It’s okay lah .
Pape pun ,, Happy Birthday to me ..
p/s : aku happy sangat bila ada orang wish birthday kat aku sebab aku rasa orang yang wish tuh sayang and ingat aku even dah lama tak jumpa .^_^